2 nya älsklingar...


Beställde 2 klänningar nu till min födelsedagsfest.
Men vet inte riktigt vilken jag ska ha på mig :)
mms.a min kompis några bilder och hon tyckte den vita.
Först var jag inne på den, men sen den blommiga. Velar fram och tillbaka =)

Men tänkte bara visa er hur klänningarna ser ut iaf, här kommer lite bilder...


Klänning nr 1.




Klänning nr 2.





Vilken tycker ni är finast kära läsare? Ska ha den på min 25-års fest den 28.e Maj.
Den vita är mest bekväm och sitter bäst på...
Men får se helt enkelt. Båda är ju dösnygga!




Ha en bra dag!



Hugs Gabrielle ♥



Kommentarer
Postat av: S

Den vita!

2011-05-11 @ 13:25:03
Postat av: maddie

Tack, va söt du e :)

Jag tycker den blommiga va snyggast! åh hoppas att jag kan komma på ditt partaj. det enda problemet e att jag skulle få sommarvik på hemtjänsten och det börjar i slutet av maj och jag har ej fått mitt schema ännu :/ de e så sjukt sega på det stället..

vilka kommer?

btw så åkte vi atmosfear, asså det´där fallet var det längsta jag har känt! jag skrek ihjäl mig, med andra ord sjukt rolig karusell :D

2011-05-12 @ 09:40:47
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0