Nu har jag flyttat!!! Weiiiiii! Vi bodde i...

img_0312 (MMS)

Nu har jag flyttat!!! Weiiiiii! Vi bodde innan i en 1a på 40 kvm med sovalkov och nu flyttade vi till en 2a på 56,6 kvm med ballkong :))! Så glad! Ska lägga upp lite bilder på lägenheten hade jag tänkt. Inte fått i ordning riktigt än eftersom vi flyttade i helgen. Finns så mkt jag vill inreda, har många idéer :), älskar att inreda. Sen ska vi antagligen måla om i sovrummet, en vägg i köket och kanske hall och kanske göra en fondvägg i vardagsrummet. Måste även borra upp lite hyllor, badrumsskåp, krokar, hatthylla osv. Ja, det är mkt som ska göras, men man vill ju få det fint :). Nu ska jag fortsätta kolla på tv, snart BB. Men håll utkik, lägger upp bilder snart antagligen, kanske idag får se. Kramar :)


Kommentarer
Postat av: maddie

Ja lätt att jag kommer. Bara jag vet datumet ett tag innan så jag inte blir bokad för jobb osv :)

hur har det gått me bemanningen förresten?

2011-03-02 @ 22:20:23
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0