Tiltshift app

img_4674 (MMS)

Tiltshift app


Kommentarer
Postat av: maddie

Mjau ;)



näe det e snarare jag som står maria och therese närmare. men det va mathilda som kände killen som du skulle bo hos så klart att hon skulle åka, det förstår jag. men sen om inte en får plats tycker jag inte att de andra skall åka heller, det hade inte jag gjort. skit taskigt att utesluta ngn så.

så försvarde de sig med att de hade träffat honom innan och det hade inte jag. men jag vet att när de "träffades" så var det liksom en kort stund ba och på fyllan. så bullshit.



Vill ju inte säga upp kontakten helt så för vi har ändå känt varann sen dagis och har väldigt kul tillsammans. men samtidigt så gör de såna här fittiga saker ibland som får mig att koka :( vad gör man?!

2011-01-16 @ 20:46:47
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0