Viiiiiidrigt!


Jag och Patrik skulle ju ha ätit Tacos idag, men det blev aldrig så. Jag skar salladen och Patrik började steka blandfärsen, la i tacokryddan och vattnet. Jag går ut en stund från köket och sen när jag kommer tillbaka så bara känner jag en stark eller konstig bloddoft typ....det luktade inte bra! Jag trodde då att det var påsen (som var blodig) där färsen hade legat i så jag slängde den med en gång....men lukten försvann inte. Patrik smakade lite på färsen och den smakade GAMMALT :/! Jag smakade och fyfaaan, den smakade blod!



Det konstiga är att den har legat i frysen sen vi köpte den. Jag trodde grejer höll sig länge i frysen, men tydligen inte. Ringde mamma och hon sa att blandfärs max får ligga i 3 mån i frysen. Så det var väl därför den smaka som den smakadde , fyfan. Den smaken vill ingen känna, tro mig! hahah.

Så ingen tocos idag, stackars Patrik...
Blev att vi beställde fetto-mat istället :(. Med andra ord pizza och kebabtallrik. Menmen, bättre än att inte äta alls kanske?? Orka ju inte ställa oss och laga ny mat....hehe.

Imorn är det jobb igen som vanligt, men ledig Tisdag & Osdag iaf. Ska försöka jobba natt på Onsdag till Torsdag. Behöver verkligen pengar, sen tänkte jag kanske försöka få dag på Fredag så det blir dubbelt. Hoppas det behövs extra. Behöver verkligen jobba....


Nu hade jag tänkt göra varm choklad, hej.....





Hugs Gabrielle ♥


Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad händer? :)

2010-10-25 @ 13:23:29
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Therése

Tror det finns möjlighet att jobba, ring Kent eller någon & fråga Gabbi.. Går på min jobbvecka nu på onsdag kväll...

2010-10-25 @ 18:30:30
URL: http://www.lithem.blogspot.com/
Postat av: lucke

Anmäl dig till veckans blogg om du känner för det :P

2010-10-26 @ 14:24:48
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0