power walk!


Nu snart hade jag tänkt att ta en power walk! Hade tänkt gå rätt långt, iaf minst 1 timma.  Kroppen ska trimmas, inte långt kvar till beachen jue =). Sen efteråt blir det sit up´s, benträning, armträning, rumpträning och armhävningar =)
Svettens ska rinna, och jag ska bli vältränad, nämen lite tränad iaf. Lite "fett" som ska bort eller försöka få bort innan becahen iaf =).....det är ju fan inte långt kvar tills jag ligger på becahen nu heller =).

Kommer aboslut inte sluta äta godis bara för att jag tränar. Köpte en godispåse igår med lösgodis för 85 kr, då kan ni fatta att det är rätt mkt i den :/ hahah, men får väl hoppas att den håller i några dagar, men ibland har jag fan ätit upp en sån stor godispåse på en helg, alltså jag o Patrik då =)! Patrik har ju också börjat träna nu, gymma =). Han kör väl också lite nu inför bechen =) hahahah.




Vad händer annars idag? Ja, inte mkt. Ska bara vara hemma annars. Jänki kanske kommer, får se. Lite tråkigt att vara själv, men that´s life. Patrik ska ju jobba som vanligt! Har ju Luci-älskling här iaf ♥. Kanske går ut med henne idag, hon gillar att vara ute ibland :).





Föresten, här är en ny klänning. Köpte den för ett tag sen. Kommer bli skön att ha i Thailand! Man behöver ingen bh under heller, för den sitter bra vid brösten, så det blir snyggt i ryggen =)







Btw, jag gick upp kl 12.30 idag. Säger bara WOOOOW, det varr längsen jag gick upp så "tidigt" hahah.
Jag vaknar ju alltid mellan 13.45-14.20 ....liiiiite sent.





Hugs Gabrielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0