Ny design!


Ja som ni alla kan se så är det ny design här på bloggen. JAg gillar den =)! Jag tog den från en sida där folk gör desigener och ger ut gratis. Vissa får man betala för men denna var gratis! Jag har ändrat lite i den. Ändrat textsnittet på allt. Jag tog dsigenen från denna tjej !

Nu ska jag fortsätta med maten. Det blir tacos =)! Patrik vill ju jämnt ha det, varje helg, ha haha. Men nu gick jag med på det. Det var ett tag sen vi åt det så tänkte vara lite snäll =).


Vad tycker ni om den nya designen? Ser ni att det är skrivstil på rubrikerna och i kategorifältet och även på datumet osv.? För på vissa datorer är det tydligen nåt annat typsnitt. Men det jag har valt är alltså skrivstil.
När ni kommenterar, kan ni vara snälla och berätta om det är skrivstil ni ser på eran dator!?





Hugs Gabrielle


Kommentarer
Postat av: Jennie - Design & mycket mer!

Sv: Du kan inte ändra texten i headern eftersom att headern är gjord som en bild i ps, och texten sitter "fast" i bilden. Vill du ändra de så måste du göra en ny header.



Du får ändra vad du vill i designen, men så länge du använder grunden som jag har gjort så måste bilden i slutet av Content vara kvar - med adressen till min blogg, samt att länken till mig måste vara kvar!



Tack för att du använder min design och för att du har länkat mig i ditt inlägg :)

2010-10-24 @ 19:16:33
URL: http://jenniemariajohansson.blogg.se/
Postat av: ANNA

vad kul med thailand! hoppas ni får super härligt! kram

2010-10-24 @ 21:40:33
URL: http://baana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0