Mkt-fått-gjort-dag!


Hejsan alla ni där ute i vida världen, ha ha ha!

Idag har jag hunnit med väldigt mkt faktiskt. Gick upp redankl halv 11 i morse, ja ni läser rätt. Ni som har följt min blogg ett tag har nog läst ett flertat ggr att jag alltid vaknar tidigast 13.30 typ. Så d var tidigt! Då städade jag hela lägenheten. Jag dammsög, jag ställde in den rena disken och sen även den smutsiga, skrubade toan, badkaret och handfatet. Så d känns skönt med en städad lägenhet.

Sen var jag och hämtade ut mina skor som hade kommit, dom jag skrev om häromdagen. Dom konjaksbruna med kilklack från Din sko. JAg är lite kluven, jag gillar dom, men måste testa till lite olika jeans först bara. Sen handlade jag lite mat osv när jag ändå var på focus och hämtade skorna.

Sen åkte jag hem till mamma. Mamma köpte en familje-pizza som jag, mamma & Jennifer delade på, mumma =)! Mamma körde hem mig sen vid kvart över sju och vid åtta hade jag tvättid. Trååkigt, missade ju typ idol eftesom jag fick springa till tvättstugan hela tiden, menmen. Sen blev inte det sista i torktummlan tort heller :(.  Så allt hänger lite här o var och torkar i lägenheten, för allt fick inte plats i badrummet, hehhe.

Just nu sitter jag bara & slappar i soffan, har så jääääävla ont i ryggen idag. Haft det sen jag var hos mamma o pappa. Fyfan det värker. Hatar det. För inget hjälper. Även om jag lägger mig ner så känner jag smärtan!

Tänkte testa skorna nu till lite olika jeans....hoppas dom är snygga!


Här är min outfit-bild jag la upp förut, tänkte bara berätta vad jag har på mig....


¤ Skor - Converse
¤ Jeans - Lee (carlings lääängsen)
¤ Linne - H&M
¤ Tröja - H&M
¤ Jacka - H&M
¤ Väska - H&M
¤ Sjal - H&M

JAAA jag älskar H&M...HA HAhah





Have a nice night!


Hugs Gabrielle

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-23 @ 11:12:29
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: lucke

Hejsan, några planer för kvällen? :)

2010-10-23 @ 16:43:09
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Neha

duktig du varit idag:D

2010-10-23 @ 18:11:48
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0