Sitter på ballongen och softar! Ja, inte m...

dsc03031 (MMS)

Sitter på ballongen och softar! Ja, inte min och patriks balkong för vi har ju inte ens någon, utan patriks pappas balkong! Ätit middag och här för en stund sen så nu sitter vi här i solen. Fyfan vilken skönt väder, kunde dock ha blåst lite mindre, Men det är väldigt varmt i solen! Helt jävla underbart. Hoppas verkligen att det är sånt här väder på onsdag också, då min lillasyster tar studenten! Vart mig handlat mat förut till luci busi. Vi köpte en 10kg påse med mat till henne, så nu behöver vi inte handla på ett tag hoppas jag :-D. Var en som ringde på våran soffa förut, hoppas dom vill ha den. Vill gärna bli av med den tills på tisdag då våran nya soffa kommer! Nån som är intresserad av en näst in till svart soffa, 3-sits för 500kr? Bara att höra av sig i så fall! Ska gå snar, hemmåt, fast först förbi torget och köpa en glass, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0