"Nu OLLAR jag!"


Igår blev det minigolf för min och Patriks del. Ja, det blev MINIGOLF Maria! HAHA. Blir kanske slottsskogen på Onsdag lr till helgen istället då! Hoppas jag verkligen nu! Men det var kul att spela minigolf, men det var kyligt. Solen var nämligen påväg ner. Vi var lite sent ute....undra varför? Sen storhandlade vi också, så nu har vi massor med gott hemma. Älskar att ha goda pålägg och gott bröd hemma...mmmmm! :)

Idag har jag jobbat. Började kl 14.00 idag, det var APT! Imorn blir det en ännu längre dag tyvärr. Ska på fackmöte med SEKO från 08.30-16.00 och efter det ska jag jobba kvällen från 18.00-21.00. Jag kommer bokstavligtalat somna på jobbet. Jag satt ju och somnade till idag, tänk hur det blir imorn då :/!

Nu ollar jag, NEJ inte Olllar, utan Kollar jag på Halv åtta hos mig. Mitt favvo program :)! Efter det blir det duschen och sen duns i säng med älskling och älsking. Ja, Patrik och Luci såklart :)! CIAO!




SMF - Hahaha (hardstyle).





Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0