Hej hopp...


gummi-snopp!

Har ätit en rejäl och god middag nu. Ja, ni ser ju från inlägget här nedan. Det är lax som jag gjorde ugnen, så gott! Sitter och kollar på efterlyst nu och chattar lite med Madde och Martina. Idag var det sista dagen på seko-mötet. Det har vart över förväntan. Sjukt intressant, faktiskt! Blev mycket disskutioner om hur folk (spec lagledare) på jobbet beter sig! Ingen var glad. Folk började skälla lite smått. Jag fick sagt det jag ville iaf. Finns inte så mycket positivt att säga! Men alla är det inte fel på, men många!

Blev ju lite shopping både igår oh idag. Igår köpte jag ett par jättefina lite längre shorts från gina tricot oh en rosa rygg-massagegrej från H&M och infektionsgel. Idag blev det en bikini och det älskade linnet!



Jag förut idag med mina älsklings-jeans!



Hä har ni shoppingen! .... ↓



Jenas-shorts i stretchigt material. Sjukt fin rosa färg som inte riktigt fångas på bild tyvärr.



Bikinin! Vet ej om jag ska behålla?
Vad tycker ni?





Linnet! Jag är k ä r ♥!

 




Huga Gabrielle ♥

Kommentarer
Postat av: maddie

fan vilka snygga shorts! kommer oxå vilja köpa dessa nu!! :/

2010-05-07 @ 18:16:56
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0