"Filmen som får publiken att spy"


Inte för att jag tror på det, men filmen verkar jävligt sjuk! En jävligt sjuk idé.
Det handlar om en galen kirug som har en sjuk fantasi, han vill sy ihop 3 människor till en tusenfoting. Så han syr ihop deras läppar i den andres rumphål. Låter det inte riktigt sjukt? =).
Det var Maria som tipsade mig om denna, hon vet att jag älskar såna här sjuka filmer, så Tack Meri. Denna måste jag verklgen se :)! ME LIKE!



AFTONBLADET läs om filmen!



Här har ni trailern på filmen
....↓





Vad tycker ni, verkar den bra?
Vill ni se den?




Jag kommer lätt att se den iaf :)!




Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer
Postat av: Lotta

Den verkar inte hemsk, bara helt STÖRD. Vem kommer ens på en sån idè.. Säkert samma som gjort Saw filmerna.. eller ?

2010-05-18 @ 19:45:47
Postat av: Mia

Nu har jag kollat på trailern... Och de verkar ju va en så sjuk film!! men vill se den, tror jag iaf... haha

2010-05-18 @ 22:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0