24 år idag, den 20:e Maj!


Ja, nu idag den 20.e maj blir man 24 år gammal. Känns inte så kul att fylla år längre. Vill fan inte blir äldre :/! Känns som man sitter kvar i samma träsk! hahah.

Jag som ville ha barn när jag var 22 år, sen mitt andra när jag är 24 och mitt tredje innan 30! HAAH. Lycka tlll med det. Fast är iofs inte lika sugen längre. Vill nog resa lite kanske, skaffa ett bra jobb m.m. innan! Fast hade vart lite kul att ha en liten unge :)! Eller vad säger du mamma?

Så, vad händer imorn (idag!)? Jo, jag ska jobba. Kul va? NEEEJ! Patrik ska också jobba, vi båda jobbar kväll. Inte kul ett dugg :(! Menmen....vad ska man göra?

På Lördag ska jag ha kalas iaf, för släkten. Eller ah, blir väl bara mamma, pappa, Jennifer, farmor, farfar....vet ej om d blir fler? Vi är ju rätt många i släkten, men alla 20 får väl inte plats i en 1.a på 40kvm? Hade alla på kalaset förra året, men då var vi här ute, det var strålande sol! Hade himlans tur förra året! Får se hur det blir? Kanske lite sent att säga till alla nu? hahha.

Var i stan igår med Jennifer iaf. Var sjukt fint och varmt väder! LOVELY♥! Jag avgudar sommaren! Köpte ett solpuder, läppglans och ett nagellackk. Sen åt vi på köttbillecaféet! MUMMA! Skönt att kunna sitta på uteserveringen också :) ♥


Nu kom Patrik hem
:)! Han hade med sig en stor bit kladdkaka och ett gäng räkor till mig! Gulligt va? Roligt att våran katt INTE gllar räkor! Hon är rkitigt weird asså! hahaha. Katt som inte gllar fisk eller räkor? hmmm? Är det inte väldigt konstigt?

Jaja, men nu ska jag skala några räkor och äta dom och min stora kladdkaka! MUSM!











Våran lilla familj ♥



Sist men inte minst! JAG ÄLSKAR DIG PATRIK! ♥






Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0