Städning på G...


Nu hade jag tänkt att städa lite här hemma! Diskade förut innan frullen, men tänkjte dammsuga lite, damma och vika/lägga/hänga in all den rena tvätten! Det är det som kommer vara det jobbigaste! Ligger alltså 2 stora högar som kan rymma 2 ikea-kassar, då fattar ni att det är mycket :/.

Nej får börja nu =) sen laga den goda pastarätten också! Mamma har gjort den några gånger när jag bodde hemma, så igår när jag var med mamma och handlade köpte jag lite ingredienser till att göra den. Det är allstå bara tagitelle-pasta, grädde, kesella, laxtärningar, spenat, salt, vit/svartpeppar och en krydda som heter persillade som man använder, låter inte så svårt va?

Berättar sen hur det gick med pastarätten :)






Hugs Gabrielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0