Snygga jeans


Så heta jeans och billiga jag hittat på Nelly.com. Beställde hem dessa fast dom var lite förstora. Så jag beställde hem nya. Dessa jeans är väldigt stretchiga, så jag gick ner 2 storlekar. Hoppas dom passar, så dom inte blir för små nu bara :S hah.
Vill att dom ska sitta tajt som attan, det är ju hett :P


Narrow Hole Blue Jeans SEK 395, Cheap Monday - NELLY.COM 

Cheap Monday är märket på dessa heta jeans.
Snyggt till våren nu som kommer.


Imorn (idag, kl är över tolv) så ska jag antagligen med 2 kollegor och köpa lite pärlor osv, vi ska pysseldag nu nåndag. hahha. Sen tänkte jag köpte nån present till Luci när jag ändå är i farten :). Hoppas jag hittar nåt fint!
Nu blir Lucia 1 år ♥


Nu drar jag mig....ciao!



 


Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer
Postat av: maddie

Snygga jeans! Jag beställde på Nelly igår haha :P



ah asså jag e så jävla trött på det me sömnen nu. skall ringa en hypnotisör idag.



jag har Niveas "goodbye cellulite" men den hjälper bara pyttelite. Det som hjälper mest är långa promenader, löpning osv. Jag kör alltid minst 40 min promenad i rask takt eller löpning minst 4 ggr i veckan. Och jag har blivit av med en hel del av celluliterna faktiskt! Hoppas att jag kan ha shorts i sommar haha :)

2010-03-04 @ 06:56:03
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0