Nytt i gaderoben


Det blev aldrg någon out-fit bild i Fredags innan utgång! Synd. Men hade iaf på mig min svarta kjol med nitar från Monki, sen upptill blev det en svart glansig oversize t-shirt som jag stoppade ner i kjolen och sen lät den hänga lite utanför kjolkanten. Sen lite smycken och självklart högklackat!

Det var en kul kväll, men sen! Var hemma halv 7 på morgonen :) hahah. Var inte full eller så, konstigt för det blev några drinkar. Men bra det. Dricker aldrig längre typ och försöker verkligen dricka med måtta nu förtiden. Skönt att det blev så även i fredags. 

Tänkte lägga upp lite bilder från shoppingen i Torsdags! Httade några grejer....
↓ 


Har en till sån här fast i beige. Älskar dom! Endast 99kr



Mina nya stövlar. Älskar dom! 300kr på REA!



En tunika. Grå-beige färg. 149kr.


Sen köpte jag även tvätt till ansiktet (cleansing milk) och tabletter från naturapoteket.
Lägger upp lite bilder sen från Fredagens party. Nu tänkte jag städa lite här hemma :)

Ciao!

 


Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0