nu har Joanna åkt hem. Mår inte så

7a48de69e545b4c3a1d2f0752d71832f.png

Kolla varifrån!

nu har Joanna åkt hem. Mår inte så bra. Hade jätte ont i magen när jag vaknade och Mådde även illa och huvudvärk. Mår lite bättre nu. Hoppas det försvinner. Tänkte försöka äta lite. Joanna fick äta själv haha. Kunde inte få i mig nåt...! Maria har kommit till gbg iaf. Ska nog träffa henne ikväll. Tror vi ska gå ut. Men jag har inte alls mkt pengar. Så känns sådär. Men Men vill ju träffa maria. Idag fyller även min man år. Jag har sms.at honom, Men han verkar inte ha på mobilen. Hoppas han hör av sig sen. Vill prata med honom. Saknar han mkt! Det gör nog luci också. Hörs sen. Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0