Min älskling lämnar mig (oss)!


Idag, om några timmar åker min älskling ifrån mig och Luci! Han ska till Thailand! Kommer sakna honom! Hoppas flygresan och allt går bra! Hoppas han får en underbar resa med mkt god mat&dryck, värme, sol, bad och mycket skratt. Han SKA vara brun när han kommer hem :) för det är hett♥. Tycker dock det är väldigt jobbigt att sova själv. Gillar det inte alls! Jag får för mig saker om jag hör minsta lilla ljud! Men Joanna ska iag iaf sova hos mig på Torsdag, sen Jennifer nån eller NÅGRA dagar hoppas jag :)! Hoppas på fler nätter med nån! Haha. Nån frivillig?











Ha nu 2 underbara veckor! Älskar dig min man♥. Puss.



Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0