Friis & Company


Älskar deras väskor, eller iaf dom flesta! Har hittat en väska från dom som jag vill ha mer än gärna! Så jävla snygg! Vill verkligen ha den! Men jag måste spara till min thailandsresa :)!

 Här har ni läckerbiten

Friis Company - Slashy black big bag, 699 kr - Zoovillage.com
Friis Company - Slashy black big bag, 699 kr - Zoovillage.com

SÅ JÄVLA HET! Eller hur?!


Beställde en väldigt söt blus förut från Lindex. Verkar vara populär. Nästan alla var slut. Den kom i 3 färger och 2 färger var helt slutsålda. Fanns bara kvar 2 st i storlek 34! Jag hade hellre velat ha den i vit färg, men denna är nog också fin. Får se sen när den kommer. Hoppas den sitter fint  bara :)



Lindex Shop Online - Blus 




Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0