En snabbis i stan förut...


Var tvungen att åka in till stan förut idag. Behövde köpa en mus till datorn, då vi bara har en mus och jag hatar att använda "plattan" på bärabara datorer!  Tycker den är svår och jobbig, sen så blir mab trött i fingrarna efter ett tag. Hittade iaf en jätte söt liten rosa mus:). Var även tvungen att köpa ett USB-minne då jag ska lägga över alla mina bilder och viktiga saker dit. Vi måste nämlien ominstallera datorn för den är seg osv. Så allt kommer ju fösvinna! Det vill man ju inte.

Var även inne på indiskia och hittade en jättefin lykta som får stå i badrummet. Köpte även några stearinljus till min silverljusstake och en "duk" som ska ligga på soffbordet. Se köpte jag några behövliga grejer inne på hemköp. Köpte chokladen Lindht (tror jag den heter) med mousse i som jag velat testa så länge. En jäkligt dyr choklad och sen så var den inte ens så god. Besviken!!!

Var hemma i tid till att buda och VINNA H&M.s snygga jeansjacka på tradera. Det är den där jackan från H&M.s blueskampanj. Så jävla snygg. Tog slut så fort den kom ut på deras hemsida. Den kostar bara 149kr, men jag fick ge lite mer än så. Men det var det värt! Hoppas den passar bara!



kolla in hetingen!





Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0