detta är soffan vi hämtade! Snygg

-34cfa57613a0d3731681d390ebed17a.png

Kolla varifrån!

detta är soffan vi hämtade! Snygg Men den andra var mkt skönare att sitta i tyvärr. Fyfan vad jobbigt det var att bära ut den gamla soffan. Men det var mkt jobbigare att att få in den nya soffan. För det första så var den mkt tyngre än den gamla och för det andra så var den lite större. Mina armar skakade till slut. Hade ingen kraft kvar. Haha. En söt och snäll kille här på gården hjälpte oss lite granna. Tack! Nu är jag rätt slut. Imorn ska Joanna komma hit. Vi ska väl äta god mat osv. Hon sover även över. Yes, inte ensam. Nu framöver i 2 veckor blir det bloggning och bilder från mobilen pga att pat har med sig min digitalkamera i thialand. Nej nu ska jag kollar lite på tv och mysa med luci. Puss o kram gab&luci.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0