15.e mars


Var och handlade lite grejer förut vid 18-tiden. Jag och Pat bestämde oss för att äta tacos idag. Så vi köpte lite köttfärs och bröd, sen ville vi även ha någon god skinka och salami från skarken. Älskar pålägg! Så först köpte vi en skinka som jag köpte i Torsdags men den tog slut idag, så vi ville ha ny sådan. Sen ville vi även ha salami, men vi visste inte vilken, vi fick smaka lite där och hittade en som var jättegod! Vi tog då ett hg av denna goda salamin. När vi får paketet så står det att den kostar 42kr, hahah. Herejävlar tänkte vi. Men ibland får man lyxa till det! Den var ju väldigt god. Rödvinssalami hette den. Så köpte vi lite ciabattabröd också, så gott! Ska ta och göra mig en god smörgås lite senare, mums! :).

Me today....↓





Här är mina nya förtjusande örhängen som jag pratade om och det nya linnet. Kolla vad hete dessa örhängen är. Så jäkla Lovely♥



Bikbok 80kr.



Bikbok 150kr.




Höres senare kanske....


Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0