13.e Mars






Ska nog till mamma & pappa sen ikväll. Får ringa mamma snart, hon får ju hämta mig eftersom Luci ska följa med. Leka lite med Vilgott :). Blir ingen utgång, måste hålla i pengarna jag har kvar. Bara ha dom till viktiga saker. Som tex mat m.m.

Btw, jobbet jag fick. Jag är timanställd så blir inringd vid behov. Ändå nåt. Jobbar ju alltid extra varje mån på posten, men inte säkert det finns så mycket extra. Så det känns bra att ha nåt mer också :).
(lägger upp bild på mina nya heta örhängen och linnet sen)


höres latero....



Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer
Postat av: maddie

va e det för jobb du har fått? grattis :D

2010-03-15 @ 00:26:45
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0