Rosa gummi-snopp!


Hej svejs!

Det var ett jävla bra tag sen, inte sant? Har bara inte känt för att blogga och då ska man väl inte blogga heller?. Men idag tog jag tummen ur röven och bloggar. Gött va?

Gissa vad jag har börjat göra?. Jo, träna! Det låter inte troligt, jag vet. Men det är faktiskt sant. Jag har börjat powerwalka, gick i lördags i 40 min, Onsdags 1 timme, Torsdags 40 min och igår 1 timme - mötte upp Linnea vid lilla bommen och köpte godis och sen gick vi till redbergs där hon joggade hem till kortedala och jag gick hem till Björkekärr. Grymt va? Efter varje powerwalk har jag även gjort ben & rumpövningar och lite sit up´s. Det känns grymt, är rätt stolt över mig själv faktiskt. Trodde ALDRIG jag skulle börja träna, haha.

Det känns jäkligt gött iaf :) Är så glad att jag äntlige har börjat, men jag måste hålla detta nu. Ska aldrig sluta, det är bra för hälsa bl .a. Måste fortsätta. Keep it!


BOYTOY - gammalt linne från min faster Petra.


Bara gooooos!


Hela divanen för sig själv.








Ja, vad händer nu? Inte mkt, sitter o lyssnar på lite AC/DC och annan grym musik =)!
Vi hörs, oftare får det allt bli. Ciao!




Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0