Nu sitter man äntligen på bussen på väg he...

dsc03052 (MMS)

Nu sitter man äntligen på bussen på väg hem! Vart på ams idag. Gillar verkligen handläggaren jag har fått. En skön dam! Som ni ser så är det rätt många kassar som jag har gått och burit på, fy fan säger jag bara! Så jädrans tungt! 2 systemetpåsar, en full pappers-mat-kasse där jag även har tryckt ner en lindex påse med 2 toppar och bh och lite annat och sen en annan papperskasse med en väska i som jag köpte! Mina armar skakar typ, orkar inte bära mer. Btw det är sjukt nice väder idag. Jätte varmt :-D


Kommentarer
Postat av: J u l i a ♥

Hoppas du får en trevlig fredag!



Kram :)

2010-06-04 @ 14:48:01
URL: http://julisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0