LUCIA my pussycat!


Cha cha!

Idag skulle jag ha tränat, men tyvärr så försov jag mig! Fan vad arg jag blev! Menmen, får väl ta det nån annan dag. Ville ju gå ut i snön =) Sen så skulle jag ha träffat Therese senare i stan men hon kunde inte få tag i nån bil så tyvärr så träffade jag inte henne heller, men vi kanske ska ses på fredag, får se om jag kan bara. Jag & Pat firar ju nämligen 2 år med förlovningen på fredag så vet inte om vi sa hitta på nåt....Jag hade tänkt göra nåt mysigt till honom iaf...=))

På Lördag blir det en förjävla rolig dag! Jag, Patrik, Jennifer och Alexander ska antagligen iväg och åka skidor då :) Älskar att åka skidor, det är så fruktansvärt roligt!!! Vi sa i så fall till ett ställe som heter Isaberg som ligger bara 90 minuter från Göteborg. Billigt där med också har dom 10 backar. Ohhh vad jag längtar :)!

Målade en ny målningen för nån vecka sedan till Luci :).
Den hänger ovanför hennes matplats, haha. Vilgott ska också få en snart♥



"LUCI"



Målningen ovanför hennes matplats såklart :)



Luci chillar i soffan ♥



Luci med hennes bästa leksaker, dom 2 mössen :)


Första gången ute i snön, och hon gilla det :)




Hugs Gabrielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0