2010 - 01 - 13

Tjena mittenbena!

Idag har jag vart hemma mestadels. Ledig från jobbet nu till på Onsdag :).
Så jäkla skönt! Men har ändå rätt mycket att göra. Måste besöka ett hunddagis.
Ska försöka få jobb, så måste prata med personalen där. Detta måste göras innan Tisdag :S.
Jag och Patrik var iofs hemma hos "mig" förut och hämtade min post, jag har inte adressädrat än.
Jag har ändå bott hemifrån i 1 år....hahahah. Sen handlade vi lite på den dyra affären focus :).

Min outfit idag ↓



Linne - H&M. (från förra året)
Tröja - H&M
Jeans (Crocker).


Utanför mitt fönster förut idag. Så mysigt. Älskar snön!


Imorgon kanske jag ska på orietalisk dans, med andra ord magdans :).
Madde sa nämligen att hela denna vecka så har dansforum öppet hus.
Man får alltså gå dit och testa massor med olika dansstilar helt gratis.
Jätte bra ju. Har alltid velat dansa magdans så hade vart kul att testa på.
Men får se hur det blir imorgon då....


Tänkte kolla lite paradise hotel nu.
Jag har bara sett 1 av måndagens avsnitt :)

Sen hoppas jag att Pat vill spela Lego Batman :)






Hugs Gabrielle


Kommentarer
Postat av: maddie

Gabbsan!



Du missade ingenting på den orientaliska dansen iaf. Den sög! Läraren va fan stel som en fiskpinne och det var fööör lätt.

Men haka på nästa gång! Dancehall va sketa grymt!!!

2010-01-14 @ 23:49:54
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0