WiiFit


Gud vad trött jag var igår efter att ha jobbat dag! Somnade ju fan halv 2 eller nåt och skulle upp kl 5 :/. Men det känns skönt att ha fått lite extra pengar iaf. Det behövs! Sov ca 1 ½ timma när jag kom hem igår efter jobbet och efter det var jag pigg! Så då åt jag och Pat god mat också kollade vi på filmen Leon. Har inte sett den innan och har tjatat om den ett jävla bra tag så äntligen fick jag se den :P.

Nu, snart ska jag iväg till min Faster Carina. HOn har köpt Wii med WiiFit :) Ska bli kul att testa det! Kommer väl bli helt svettig antar jag! hahhaha. Vill också ha d, får köpa det nåndag :).

Måste klä på mig nu, tror Knut kommer snart och hämtar mig.






Höres ikväll.


Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0