Vad heter låten?

(Datorn stängdes precis av, och fan vad tur att inlägget sparades i utkast!)

Letar efter en låt som en dåre! Har letat i flera timmar nu typ!
Den spelades förut (igår) på gina tricot, den är grym! Vill veta vad låten heter....:(


Iaf, idag (igår) var jag i stan med min lillasyster. Jag lämnade tillbaka 2 linnen och även en tunika! Hittade så mycket annat fint. Hittade världens finaste linne! Så jäkla lovely♥! Sen en jättesöt annan tunika och även ett par gör snygga brillor! Hoppas dom kommer till använding snart! Nu vill jag också ha vår :)!


Mina nya plagg↓


Är inte linnet snyggt? SOM FAN! 199kr. Denna vita tunikan är bra att ha. 99kr endast!


  
Detta linnet lämnade jag tillbaka för några dagr sen dom jag sedan bytte ut det till 2 andra linnen som jag sen lämnade tillbaka idag! Ibland velar jag lite, jag vet!:) Hittade ju det andra linnet som är sjukt snyggt! Lämnade även tillbaka denna vita tunikan då jag hittade den andra vita som satt bättre, var finare och billgare =).



Mina nya brillor! Erkänns snygga! 70kr.


Gjorde en supergod middag även när jag kom hem efter stan =) Köpte med mig grillad fläskfilé hem och även, skagenröra, oliver, gott bröd, coca-cola, godis, och sallad. Så åt grillad fläskfilé med bakpotatis, bea-sås, vitlökssmör, vitlöksbröd, sallad och skagenröra! Fyfan vad gott det var, men blev sådär äckligt mätt....ha ha ha!


Sitter och väntar på att Pat ska komma hem. Han jobbar än! :( Kanske borde gå och lägga mig, men fan vågar inte sova själv! :/ men kanske går och lägger mig i sängen och kollar på tv iaf....kan ju inte sitta här hela natten! Imorgon ska vi hem till mina föräldrar och äta middag, så nog bäst att jag går och lägger mig fan! hhaa. Luci ska antagligen med imorn också, försöker göra så att hon och Vilgott träffas ibland iaf. Dom är så söta ihop♥!


Jag och Luci för några dagar sen ↓


 





Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0