Vad är det för fel?


FAN VAD KUL! Allt som jag nyss hade skirvit försvann!


Men iaf, varför funkar det att blogga via mobil ibland och ibland inte?? Jag skulle skicka en bild och text igår men fick bara samma meddelande tillbaka " sorry, you keyword was not recognised. Please check your message carefully and try again", jahopp säger jag då! För nyss kom ju bilden på Luci fram som jag skickade via mobilen. Jag gjorde exakt samma nu som jag gjorde igår. Vad är då det för fel?


Jag skickade säkert det där meddelandet 7 ggr igår, men får bara det där sms.et tillbaka. Jag fattar inte vad problemet ligger. Om någon vet, så hjälp mig gärna!


Nu har jag brådis, ska jobba snart och har inte fixat mig eller något! Hörs...



Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0