Trevlig eftermiddag & kväll med Jennifer


Tjäna tjäna.

Fyfan vad jag har tråkigt! Lillasyrran Jennifer gick vid halv tolv. Fan skulle bett henne sova över :(! Men vi möttes upp i stan innan hon kom hit iaf och handlade lite mat. Det blev bakpotatis, tzatsiki, skagenröra, sallad, coca-cola, nötter, choklad, kyckligklubba, lax m.m. God middag blev det för oss förut iaf :). Kollade på melodifestivalen. Tyckte nog alcazar var bäst! Darin, neee! Ingen bra låt!

Sitter nu och chattar med några personer. Vad ska man annars göra? hahah. Jo, blogga som jag gör nu då :P'


Imorgon ska jag jobba, och det suger hästballe! Vill inte! Hatar Söndagar. fyfan :(! Men det är ju rätt bra pengar så jag är ju ändå glad att jag har 2 söndagar på schemat i månaden.


Nej nu har jag inget mer att skriva....hahah. Ska fortsätta att äta min nötter, min choklad och chatta? hah.
Höres....




Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0