Träningsvärk?


Nu är jag hemma efter en heldag hos min faster och hennes kille och mina kusiner. Vi spelade WiiFit i flera timmar och jag har fruktansvärt ont i min armar efter detta....hahaha. Jag tränade även armhävningar m.m på den där brädan! Fyfan vad jobbigt det var! Det fanns massa roliga spel också. Jag måste köpa detta. Träna där istället för att köpa gymkort :)! Roliagre och träna med WiiFit och även lättare när man har det i hemmet. Slipper man åka iväg för att träna! Vill ha det!

Wii Fit plus




Nu har jag tråkigt och imorgon ska jag jobba. Ännu mer tråkigt! Är sugen på nåt gott, men hittar inget. haha. Vill göra varm choklad, men orkar inte. Sen så har jag ändå ingen grädde som jag vill ha i chokladen.


Nä, ska nog göra varm choklad ändå.....lr något annat.
Ska leta lite till! Höres...



Eric Prydz - Call on me



Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0