Syndat! Not good! haha.


Hejsan svejsan!

Idag har jag vart uppe sen kl 09.00. Skulle till ibility kl 11 i morse så det var bara att stiga upp :) Skulle kanske träffa therese i stan med men hon visste inte när hon sluta skolan så jag gick runt i stan själv...Kollade efter lite grejer som jag velat ha LÄNGE! :) Hittade även en present till Meri =). Köpte rätt mycket idag, men nästan allt har jag letat efter ett tag nu. Så behövliga grejer om jag säger så :P. O jävlar vilka fynd jag har gjort idag :)

MIN SHOPPING.


Så jävla läcker kjol! 50kr på Monki. REA.



Kavaj mörkgrå från H&M. 199kr. NICE PRICE!



Oversize tröja. JC 179kr.


Oversize linne med brottarrygg. Dragkedja i ryggen. 150kr Monki.


Svart top med djup uringning i ryggen och trekvartsärmar. 149kr JC.



LUSH. En typ av "loation" men ser ut som en tvål. Man smörjer in sig med denna på hudpartier där man är torr. Den finns i olika lukter och storlekar. Jag tog citrus lukt :) Man blir sjukt len av den. Den innehåller bl a olja.



Tröja 99Kr H&M. Så snygg. Köpte den i Torsdags.



Marias present lägger jag såklart inte upp här =) Vet att hon kollar min blogg ibland.
Så Meri hoppas du blir glad :) HAHah!


Hugs Gabrielle

Kommentarer
Postat av: maddie

Gillar verkligen kjolen! Me want :D

2010-02-02 @ 09:45:11
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0