RUBRIK


Jobbade förut (igår kväll), men kompade 1 timma. Orkade verkligen inte jobba mer. Ville bara hem! Det var så skönt att komma hem! Min baby hade köpt en god sallad till mig som jag kunde äta när jag kom hem =)

Just nu sökte jag några jobb. Hoppas jag får något. Iaf något svar. Är så tråkigt när man inte ens kan få något svar lixom. Man tappar hoppet, orken och viljan då typ :( Men jag ska fan ha ett till/nytt jobb nu snart! Jag måste. Jag ska ju fan komma iväg till Thialand i November, och det behövs pengar till det och utan jobb blir det inga pengar. Så detta är ett måste! JAG SKA TILL THAILAND! JAG SKA!!!!!

Ska till Ibility imorn (idag), så måste nog sova nu. Ska ju vara där kl 11.00. Hoppas inte bussarna är försenade imorn, vill inte stå och vänta i kylan och sen så känns det ju lite pinsamt att komma sent också.


Nej nu blir det sängen. Luci har kurat ihop sig brevid mig här nu också. Hon är också trött. God natt!


(BTW, varför funkar det inte att mobilblogga? HUr gör man? Nån som vet så hjälp mig snälla?! Gör exakt som det står, och har mms-funktion på min mobil.)


Hugs Gabrielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0