Lön om några minuter...


Fan vad gött! Äntligen kommer lönen. Bara 40 min kvar! HAHA. Låter det som jag längtar? Ja, denna lönen var verkligen efterlängtad kan jag säga! Men måste spara rätt mkt av lönen. Ska ju som sagt till Thailand, eller försöka komma iväg iaf. Vill ju verkligen!

Imorgon ska jag faktiskt till stan med Martina! Vi har inte umgåtts på några år nu. Så det ska bli kul. Glömma allt gammalt skroll! Vi ska iaf kika runt lite i stan. Hon skulle kolla lite på H&M osv. Jag behöver köpa en ny MAC fondation, rouge, mina tabletter, tvätt grejer till fejan sen så får jag se vad det blr mer ;)

På Fredag = utgång! Har inte vart ute sen Halloween. Ja slutet på oktober. Så det ska bli kul. Vi ska väl dra till park eller nivå eller nåt sånt. Får se. Blir jag, Jennifer, Martina, Martinas kompis sen kanske några fler, får se!
Hoppas på en kul kväll med goda strawberry Dauquires! Mums!


Jag och Martina i Tunsien år 2006



Nej nu ska jag titta på glamourama och halv åtta hos mig...




Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0