Glamourama


Kollade precis på det 7.e avsnittet av glamourama. Jag tycker det är rätt bra =). Tycker hon Michaela verkar störtskön och väldigt söt också, men sen så kan jag inte hjälpa att jag stör mig på hon Anna Hibbs, hon putar hela tiden med sina läppar! Hon pratar inte ordentligt ens för att hon måste puta med dom där läpparna! Hon är ju väldigt söt, men Verkar vara lite divig också. Fast vem vet, hon kanske är jätte snäll! I hennes blogg verkar hon rätt skön iaf...


google search glamourama


Klockan var väldigt mycket såg jag nu! Jag har bara läst massa bloggar:)!

 Imorgon ska Patrik träffa några kompisar. Dom ska tydligen äta middag och dricka ihop. Jag blir INTE ensam imorn :) Jennifer kommer hit. Kommer bli superkul. Vi ska också äta nåt gott och sen blir det väl melodifestivalen, godis och kanske någon film...och självklart lek & mys med Luci












God natt folks!




Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0