Försökt hela dagen...


Ja, med att blogga från mobilen! Det funkar inte. Bara ibland, ja väldigt sällan! Vad kan problemet ligga? Någon hjälp mig nu! Snälla?! haha.

Men iaf, var ju i stan förut med Martina. Vi shoppade lite. Httade ett par snygga stövlar på Bianco, även en snygg tröja på H&M och en tunika. Sen köpte jag lite nödvigheter också som cleansing milk, mina tabletter, godiskorvar till Luci och sen lite sushi och subway! Det sistnämnda är inte så nödvändigt dock. Borde avstått! :)

Ja, imorn (idag) blir det party! Blir förfest hos Märta först och sedan utgång! Vettefan vad jaf ska klä mig i bara! Har kollat lite i gaderoben och det finns mycket där, men inget som jag vill ha! Alltid så. Funderar dock på min nya kjol med nitar från Monki eller min blåa tajta klänning. Men får se....får testa imorn (HMMM idag!). Måste ju kännas bra med kläderna va fan! HAHA.


Kanske lägger upp lite bilder sen på vad jag köpt. Nu eller när jag vaknar imon (IDAG!). 
Sen innan utgången idag så måste jag lägga upp en outfit-bild :)




Tack o hej leverpastej...



Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0