Födelsedagsfirande ikväll


Maria och David fyller år imorn så dom har kommit till GBG så vi ska fira dom ikväll =)
Kommer bli kul! Inte träffats sen i November. Det blir inte party party, utan mer lugnt!
Ska vara hemma hos Marias mamma först och äta osv, sen ska vi antagligen dra till Chez amiz.
Längesen jag var "ute" hahah. Sist jag var ute nånstans i stan och drack var typ i oktober, ja på Halloween. Annars har det bara vart personalfest och nyår (hemmafest)!



Jag, Simet och Maria för 1 år sen när hon fyllde år.



Jag o Sabbe för 1 år sen på Marias födelsedag.




Nu är det brådis. Måste fixa mig.
Slänger in ett inlägg sen, antagligen på min party-outfit!
Hasta la vista babes!


Hugs Gabrielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0