Dancing in the dark


Sitter här i min ensamhet och lyssnar på grymma Bruce Springsteen.
Patrik har vart och spelat biljard och nu är han på Halta Lotta :)

Känner mig så fruktansvärt deppig, nere, även som att jag har gråten i halsen :(. Jag vet vad som tynger mig, jag måste ringa det där samtalet....MÅSTE! Kännt så i typ 1 vecka nu! Sen så är det ju det här med jobb och pengar också...jävla liv! Nämen asså man måste ha pengar för att klara sig, för att må bra! Ingen människa mår bra av att snåla och vara fattig jämnt! Folk säger att man inte blir lyckligare av pengar, men klart man blir lyckligare! Visst pengar kan inte hjälpa än att bli kär, bli älskad och allt det där, men man kan göra så mycket, allt man drömmer om, man kan leva ett hälsosammare liv. Man kan göra mkt som gör en glad! Jag tror man mår mkt bättre om man har det rätt bra ställt! Tror inte många som vågar säga det bara!

Jag har sökt 4 jobb denna veckan. Jag måste ha nåt mer eller nåt annat! Jag klarar mig fan inte annars. Vi, min familj & släkt ska ju till Thialand i November detta året och jag måste ju kunna spara om jag ska med, men jag börjar blir jäääävligt ororlig och ledsen för att jag antagligen inte kommer kunna åka med! Jag måste lägga undan ca 2000kr varje månad tills november, men jag kommer inte kunna göra det efter April, för då kommer jag antagligen bli av med mitt akitivitetsstöd och kommer få en månadslön på 5000kr!!! GOOD LUCK!!! till mig :'(! Hur fan ska jag kunna spara när jag får 5000kr i mån?? Det går inte!

Jävla fitt helvetes liv! Lite så! Man mår inte bra när man inte har pengar!
(vet att andra har det mycket sämre och jag tycker otroligt synd om dom).
Men ibland måste man skriva av sig, kanske känns bättre då, för stunden iaf!



Bruce Springsteen - Daning in the dark






Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0