Vaken !


Fast iofs tycker inte jag detta är spec sent. Tycker ni det?

I julas var det katastrof med tiderna. Då gick jag och Patrik och la oss mellan 4-6 på morgonen och vi bara vaknade senare och senare för vaje dag som gick. Det var ren katastrof! Jag vaknade till slut vid 15.30-16.00 och Patrik vaknade vid 16.00-16.30. Det var sjukt. Fast ibland gick vi tillohmed och la oss när klockan var 7 på morgonen. Hela julen och nästan hela januari! Man mådde inte bra asså.

Jag tycker bra tid att gå och lägga sig är mellan 1-3 tiden. Jag hatar att gå och lägga mig tidigt. Det är så jävla tråkigt. Hatar även att gå upp tidigt. Fast vad är tidigt?

Tidigt för mig är vid 11. Jag brukar vakna vid 13 tiden eller senare. Älskar att sova! Fast hade velat vakna vid 12 iaf. Då tänker ni, men sätt alarm! Men det går inte. För om jag sätter alarm bara för att jag vill vakna den tiden men behöver inte, då kommer jag inte upp. Jag har inget viktigt att göra m.m. Då blir det att jag ligger kvar. Synd! Men ska försöka börja gå upp lite tidigare. Man mår bättre av det.

När det är sommar och fint bad-väder då går jag nästan alltid upp vid 9 tiden. Vill ju fan till stranden och schteka! Brun och fin vill man vara i sommartid! Längtar till sommaren, vill ha sommar NU!!!



Jag - sommaren 08 i Grekland



Maria & Martina sommar 06 i Tunisien.




Btw, sitter uppe för att jag ska buda på ett fint linne på tradera. Dålig tid det går ut, Kl. 2 nånting....


Ska försöka bli bättre på att blogga också. Det gick ju så bra när det funkade att blogga från mobilen, men det funkar ju inte längre. Fattar inte vad problemet ligger. Jag får väl maila blogg.se eller nån! Så störande. Kul att mobilblogga ju. Kan man blogga på plats!


ciao darlings!





Hugs Gabrielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0