Påskhelg!


398778ccf5de99d5427ca7b42f39fbfc.png

Kolla varifrån!

 













Helgen har bjudit på massor! Det har vart en bra helg, även denna!

I Fredags blev det storstädning och slappa hemma. Lördags var jag hemma hos mamma & pappa, fast dom var inte hemma. Var där med Jennifer, Alexander, Natahlie och Tim. Vi gjorde god mat och spelade spel. Det var en jätte kul kväll. Luci var även med och sov över :). Hon och Vilgott är så söta ihop :)! I söndags (igår) var jag hemma en stund hemma hos mamma o pappa (eftersom jag sov där), åt middag där osv. Sen körde mamma hem mig, Jennifer och Luci. Vi kollade¨på film - Brûno :D. Haha så störd film! Hon sov även över här. Idag skulle jag åkt med Jennifer in till stan, men blev inte så. Ångrar mig! Har bara vart hemma och även inomhus idag. Fast städat har jag även gjort, så ett plus i katen :)!

Har tråkigt. Frågade ifall Jennifer ville sova här idag med, men det ville hon inte! Usch. Jag hade nog inte klarat av att bo helt själv. Hade gått in i väggen till slut. Jag blir jätte lätt rastlös märker jag. Det är så tråkigt att vara själv :(! PATRIK KOM HEM NU!!! :(! Luci är ju med mig iofs, hon ligger brevid mig och myser :).

Nu, halv åtta hos mig.
 




GLAD PÅSK




Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0