The Hills (season 6) Trailer!!!


Äntligen har dom släppt The hills trailern! Ohh vad jag längtar! ÄLskar det jävla programmet!!!! Haha. Inte många dagar kvar tills första avsnittet! Vill se det nu! :)

Här har ni trailern....drama

The Hills - MTV Shows - The Hills (Season 5) - MTV Shows


Vi får vänta tills den 27.e April. Kan man stå ut? :)



Nu har jag städat som en galning här hemma. Skrubbat inne på toan, allstå i badkaret, i handfaten i toalettstolen oh på väggar. Dammsugit, diskat och torkat av bort och annat.

Måste nog äta middag? Inte gjort det än. Vet dock inte vad jag ska äta. Inte sugen på nåt! Elle jo, kebab eller burger king, haha. Imorn blir det god mat iaf, ska hem till mamma o pappa som INTE är hemma, utan det blir jag, Jennifer, Alexander, Nathalie och Tim som ska äta god mat. Blir lax - mums! Så sover jag och Luci över där imorn. Måste ringa farfar och fråga om han kan hämta mig imorn, kan ju inte ta bussen med Luci och alla grejer....


Hörs latero...





Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer
Postat av: maddie

Åh längtar så!! bästa serien som finns :D

2010-04-02 @ 23:16:19
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0