Silikontuttar....


Nu har jag försökt flera ggr om dagen sen i Tisdags med att blogga från min mobil. Det kommer inte fram!!! Jag blir ju så jävla förbannad! Vad är felet? Nu idag (igår, klockan är efter tolv) så fick jag iofs felmeddelande tillbaka, men dom andra dagarna har jag inte fått något tillbaka ens. Åhh blir så frustrerad! Varför kan det inte bara funka? Det som har gått så bra på sistone! Får väl försöka sen igen eller nåt.....om man orkar!


Idag (IGÅR!) har jag jobbat. Går rätt fort när vi fått det nya schemat. Idag fick jag även göra något annat så idag gick tiden ännu fortare än vanligt. Skönt! Sitter här och slappar nu bara. Har ätit god glass - blåbär/hallon sorbet och ägglikor. Mums! Sitter lite här och funderar på vad min syster ska få i studentpresent....jag har hittat något tror jag. Funderade på ett namnhalsband, men blir en annan grej som jag VET att hon vill ha! Måste söka ledigt när hon tar studenten också, för självklart jobbar jag just den dagen! Ska lämna in ledighetslappen nu snart, så jag är ute i god tid. För då kan dom fan inte säga ett piss!


Nyss kom min babe hem. Han sitter förtillfället vid våran andra dator och spelar poker. Det är så vi gör här hemma. Sitter vi varsin dator och pratar genom msn :P HAHA. Men det är sant. Vi pratar genom msn ibland!



Min snygging några dagare efter han kommit hem från Thai. Love ♥



Min andra snygging när hon solar sig! Mammas bäbis-kisse ♥


Nu vet jag inte vad jag ska göra, men ska väl sova snart antar jag. Patrik kommer ju vilja gå och lägga sig snart eftersom han ska upp tidigt imorn och jobba. Jag vill ju såklart sova med honom så jag går väl och lägger mig med honom snart då....Kanske blir lite betapet nu :P och blip!




Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer
Postat av: maddie

den kostade 499 kr :)



ah jag vet fan! asså kan vi inte ba bestämma ngn dag så siktar vi på det, annars blir det typ aldrig av haha. Du vaknar ganska sent va? funderar på fre dag annars?



puss

2010-04-18 @ 17:30:08
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0