Onda ögat....


Såhär blir det när det inte funkar att blogga från mobilen! Dålig uppdate! Menmen....! Vad har jag gjort idag (igår!)? Jo, jag har vart hemma lite. Fixat iordning lite i hemmet. Sen åkte jag hem till mamma och hämtade lite post och efter det blev det handling på Ica Maxi. Den affären är bäst btw! Dom har verkligen allt. Alltid fräscht m.m. Bra affär! Såg sms från madde nyss att hon ville ses imorn (IDAG!). Jag tror inte jag kan och + att jag såg sms.et såhär sent. Typiskt! Får väl vara med Patrik imorn (IDAG!). Han tog ju faktiskt ledig från jobbet bara för min skulle :)! Erkänn gulligt!

Har precis kollat ett andra avsnitt av serien The Pacific . Den är bra. Det är en ny serie som jag och Patrik har börjat kolla på. Det är en krigs-serie. Jag gillar krigsfilmer så detta passar mig utmärkt! Ni borde börja kolla på den!

Nu är det tomt i skallen. Tänkte kika runt lite på fejan och kanske spela betapet eller blip. Men här har ni även några bilder på mig förut....


Älskar det linnet!



Mitt hår växer! Är så glad för det!!!




Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0