Ikväll - god mat, film och godis!


Nu står jag och min älskling och fixar med maten för kvällen! Det blir bakpotatis, rostbiff, bea-sås, god sallad, gott bröd, goda pålägg och vitlökssmör! Mums! Potatisen tar ju dock sin lilla tid i ugnen, men man får stå ut :). Hoppas den blir klar snart, är hungrig nu!

Sen blir det väl antagligen några lost-avsnitt och kanske nån film! Jag vill se daybreakers, men hört att den inte fått så bra kritik. Men den verkar dock grym! The mas var förut på tv, den är ju bara så jävla grym! Älskar verkligen filmen. En riktig klassiker!


min look förut idag






¤Skor - bianco.  ¤väska - H&M.  ¤Jacka - H&M.  ¤ Jeans - ginatricot.  ¤Tröja - H&M.  ¤Spets tunika - nån japansk affär. ¤Sjal - H&M.  ¤Halsband - Thialand.


Ja, där har ni hela min outfit typ :)!



Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0