Ibility, ams och små-shopping!


Idag var det bara att ge sig iväg vid halv 9 i morse till ibility. Går dit varje måndag, men nästa måndag är det sista gången och då ska hon bara ringa mig för information. Så slipper alltså åka dit nästa måndag. Jag tycker det här med Ibility har vart väldigt bra. Man har faktiskt lärt sig mkt! Väldigt trevliga coacher också!

Efter ibility droh jag en snabbis till ams och lämnade en försenad lapp, men det går nog bra ändå hoppas jag! Sen blev d in till nordstan för lite små-shopping. Grejer som man helt enkelt behöver. Köpte även en liten studentpresent till Jennifer. Tror hon gillar det :)!

Snart - jobbet! Inte kul alls! Jobbar mån-tors. Tog ledigt på Fredag. Så skönt. Känns inte alls kul att gå dit varje dag för endast 3 tim åt gången. Känns lite onödigt. När man ändå är där och jobbar så kan man ju lika väl jobba några timmar till lixom....menmen.



Söta trosor från H&M.



Make-up borstar från Lindex.


Nagellack....



Ansiktsmask mud (balanserande och djuprengörande mask) och Concealer.



Sjal från Lindex. Döskallarna blir genomskinliga i ljuset....


Sen köpte jag även Dove summer glow, en återfuktande loation med lätt brun-utan-soleffekt och presenten till min lillasyster.

Nu måste jag börja laga mat och fixa håret.




Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer
Postat av: maddie

snygg sjal! ;)

2010-04-28 @ 22:20:45
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0