Ny mobil?


Jobba idag, vill inte! Ska även jobba på Torsdag...extra! I need money!!!
Nej, fan jag har börjat gilla Anna Anka, hon är ändå rätt skön! hahah.
Idag kommer väl Idol? Får se det när jag kommer hem på Tv4.se play!
Jäkligt bra att dom har så att man kan se det man missat gratis =)
Man missar ju en del när man jobbar kvällar som jag gör.

JAG MÅSTE HA NY MOBIL NU!!!
Min gamla är ju helt fucked up!
Den går inte att ladda med den vanliga mobilladdaren, utan jag får ladda den genom datorn med USB kabeln.
Hur normalt är det? Sen även när jag laddar den med USB-kabeln så blir mobilfanskapet knappt laddat.
Laddade den i 5 timmar en gång och den blev bara laddad till 80% hahah...5 jävla timmar!!!!
Får nog åka O köpa mobilen imorn, jag måste! Detta funkar inte.
Min faster är snäll O lånar mig pengar till en ny mobil iaf!
Måste fråga henne om vi kan åka imorn. Detta funkar inte längre, orkar inte hålla på så!

Coolt med en kritvit mobe!


Nej nu har jag lite brådis!
See ya later aligator!

Hugs Gabrielle.




Kommentarer
Postat av: maddie

Hehe tack :D jag köpte den på Cubus för ungefär ett år sedan..

2009-09-22 @ 19:55:26
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0