Ointressant långt inlägg!


Nu är det ju natten egentligen va? men vad gör jag?
Nej jag sover inte. Brukar gå O lägga mig runt 2-4 tiden.
Sitter hemma hos min killes pappa Bertil. Jag eller vi ska sova här i natt pga att dom ska byta våran ytterdörr imorn.
Det kommer säkert bli tidigt och det kommer ta 3 timmar. Ingen av oss orkar gå upp tidigt och sitta O uggla i 3 timmar.
Sen så har vi ju Luci också, våran katt. Henne måste vi hålla fast konnstant i 3 timmar, det är ingen hit! Så hon är här också, hon ligger O nanar nu i sängen =), jag får krypa ner hos henne snart! Men ska fan bli skönt att få en säkerhetsdörr nu, ja ÄNTLIGEN! Det var änna på tiden! Väntat i 9 mån på den jäkla dörren, hoppas fan den är bra nu! haha.
Nämen det jag saknar med den shasliga dörren vi har nu är att det finns inget tittöga, bara ett lås (som är shasligt), dörren kan inte bara stängas utan man måste stänga den och sen dra i dörren så man hör ett litet "klick". Annars åker dörren upp....kul va? Nej inte speciellt....låser iofs den alltid pga det! Får hoppas på denna dörren då!
Killen är inte här med mig, utan han är på personalfest, fast tror dock han är på väg hem nu...hoppas jag! Hoppas han inte är full O jobbig, orkar inte! Killar är jobbiga när dom är för fulla!

Idag var jag ju på kalaset, eller nej inte idag, klockan är över midnatt, igår, söndags var jag på min lillasysters kalas, hon fyller ju 18 på fredag. Hann dock inte vara där så länge, skulle börja jobba kl 16.00 och jag O min kille är bäst på att komma försent, fattar inte varför, men blir alltid så. Kalaset började halv 3 och vi var där 15.20...inte så lyckat om man ska börja jobba 16.00 va? Jag fick dra ruchen med ätandet O allt därtill, missade ju cheesecakes som mamma hade gjort :( 2 st!
Patrik fick köra mig till jobbet 15.55, lite sent där med, men kom typ bara 5 min sent O ingen såg det heller så det var lungt! JÄÄÄÄÄÄVLAR!!!! Jag glömde pricka av mig på jobbet när jag kom dit, kom på det nu när jag sitter här O skriver!!!! Fan...prickade ju av mig på tavlan i gruppen, men inte på självla papret där man ska!!! Får kolla upp det imorn så det står att jag var där.....helvete!!! Söndag = bra pengar. Det vill man inte missa!
Inte jobba gratis här inte! Usch!


Ojdå, detta blev inget kort inlägg.
Creds till den som orkar eller ens bryr sig om att läsa detta!





Hugs Gabrielle.






Kommentarer
Postat av: velvet

skönt att få en säkerhets dörr, bor dock inte själv ännu, vet inte om jag ska flytta eller skaffa en lägnhet i den stad jag bor i. vill inte riktigt bo här^^ men trevlig blogg iaf.

2009-09-21 @ 04:46:25
URL: http://fashionundstyles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0