inte orkat


Tjabba tjena hallå!
Inte orkat lägga upp bilderna från partynätterna!
Får se om jag gör det imorn! Är ju några kort om mn säger så :)
Jag funderar på att köpa tandblekning från DentaWorks.
Vill bleka mina tänder O det verkar som om den produkten funkar.
Var inne nyss på deras hemsida och läste omdömen som folk hade skrivit, alla hade skrivit att den funkar bra O att dom hade fått vitare tänder! Det är ju det jag är ute efter änna! haha.
Hört av en gammal klasskamrat att Iwhite är bra med! Men ska nog testa DentaWorks först?

Imorgon ska jag jobba extra!
Vill inte :( men som sagt behöver pengarna!
Ska försöka jobba mycket extra i Oktober också!
Vill ha very mucho pengar. hahaha.

Ska väl gå O lägga mig nu.
Men bilderna ska jag försöka lägga upp imorgon!



Ciao babes.
Hugs Gabrielle








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0