Hemkommen.


Tjenare.
Ja, då var man ätligen hemkommen från ännu en party-natt!
Det var personalfest på Hotell Radison för oss.
Dom bjöd på dricka, 3 rättersmiddag O lite lottdragningar.
Maten var Ok, var mycket godare sist ja var där med jobbet.
Men det var väldigt trevligt tycker jag =) Många som blev fulla! haha.
Men det är ju bara kul såklart ;)

Inte vart här inne O skrivit på ett tag, har inte riktigt orkat, eller känt för det!
Måste bli bättre på det! Ska försöka skriva några inlägg varje dag iaf!
Hade ju vart sjukt kul om MÅNGA mäniskor hittade till min blogg O började läsa den såklart!
Hade vart hur coolt som helst jue :) Kul om folk gillar ens blogg!
Tänkte lägga upp lite bilder från personalfesten O även från i Fredags då jag var ute med lillsyrran!
Hon fyllde ju 18 år så det var party då. Var på P.C o förfesta O sen blev det ParkLane Quuer night!
Det var kul =) Träffade några man kände där med! =)))



Bilderna lägger jag upp efter jag har sovit =)
Hörs om några timmar!


Hugs Gabrielle.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0