A new thing!


Yes, då blev det en ny mobil idag ändå!
Blev ju lite bslutsångest när jag väl var i affären O skulle välja.
Visste vilken jag ville ha, men precis innan jag åkte hemifrån så satte jag mig O kollade runt på nätet efter fler som kanske hade fått bättre kritik. Hittade du 2 st olika smasungs som jag gillade, med touch funktion.
Så när vi väl kom fram till netonnet så stod jag där O velade lite, hehe. Men jag tänkte att det är nog bäst att välja den man siktat in sig på från början, annars kommer man säkert ångra sig i slutändan ändå.
Jag tänker såhär: om den mobilen jag köpte idag krånglar så lämnar jag tillbaka den och byter den till en av dom samsung touch som jag funderade på....vi får se =)

Den är väl snygg? Fick ett annat skal till också.


See you folks!
Hugs Gabrielle.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0